• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

erbjudande från Nystart finans via Lendo

s028ut

Kunnig medlem
Poäng: 157
Blev medlem
13 December 2017
Meddelanden
147
Mottagna reaktioner
43
Poäng
157
Någon som vet om det går komma undan att köra Instantor, tycker det är ett sjukt sätt att dom skall se mina kontoutdrag osv
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Pressbyrån

V.I.P
Poäng: 407
Blev medlem
16 Juli 2019
Meddelanden
374
Mottagna reaktioner
212
Poäng
407
Någon som vet om det går komma undan att köra Instantor, tycker det är ett sjukt sätt att dom skall se mina kontoutdrag osv
Undvik dom så gott du kan, dom nekade mig för att jag har swishat till vänner osv när vi delat på nota eller något. Dem är otroligt otrevliga.. En bekant till mig blev nekad för som påstod att han spelar för mycket men aldrig lagt 1kr på spel över huvudtaget :S
 

noll

V.I.P
Poäng: 227
Blev medlem
3 Februari 2012
Meddelanden
361
Mottagna reaktioner
78
Poäng
227
Det sjukaste är hur dom fejkat omdömen på trustpilot.

Ja jag lämnade badwill på omdömet och de tog bort det. Jag försökte igen men fick det inte publicerat. Omdömet var inte på något sätt otrevligt utan sanningsenligt där jag skrev att deras marknadsföring är falsk då det inte alls handlar om att de tittar framåt utan tvärtom plus att de vill ha medsökande som inte har något lån alls. Kontoutdrag är ju meningslöst att de synar då man kan få nej om man köpt kaffe för en hundring i en cafeteria...
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 355
Mottagna reaktioner
13 439
Poäng
8 917
Ja jag lämnade badwill på omdömet och de tog bort det. Jag försökte igen men fick det inte publicerat. Omdömet var inte på något sätt otrevligt utan sanningsenligt där jag skrev att deras marknadsföring är falsk då det inte alls handlar om att de tittar framåt utan tvärtom plus att de vill ha medsökande som inte har något lån alls. Kontoutdrag är ju meningslöst att de synar då man kan få nej om man köpt kaffe för en hundring i en cafeteria...

Helt sjukt. Truspilot är ett skämt. Betalar man får man bättre betyg.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp